INFORMACE PRO SPOTŘEBITELE

Dovoluji si informovat klienty, že dbám na důsledné dodržování práv spotřebitelů dle zákona č.  634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tímto informuji klienty, že na žádost klienta-spotřebitele je advokát povinen vydat doklad o poskytnutí služby s uvedením data poskytnutí služby. V případě reklamace služby je advokát povinen vydat klientovi-spotřebiteli písemné potvrzení o tom, kdy reklamaci uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace klient-spotřebitel požaduje. Při komunikaci s klientem lze používat v souvislosti s uzavřenou smlouvou veřejnou komunikační síť, přičemž advokát nevyužívá pro tuto komunikaci telefonní číslo s vyšší než běžnou cenou.

V případě, že dojde mezi advokátem a klientem-spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu ze smlouvy o poskytování právních služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může klient-spotřebitel, podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu u subjektu pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů s advokátem, kterým je Česká advokátní komora, Národní tř. 16, 110 00 Praha 1, e-mail: epodatelna@cak.cz; ID datové schránky: n69admd, web: www.cak.cz.